Just my luck

Har sovit som en kratta i natt, vaknade utav att jag hade som myror i ena knän. Det pirrade och värkte som tusan. Lyckades somna om efter 1 timme eller så men var helt slut när klockan ringde i morse.

Det har gått rätt så bra på jobbet i dag förutom att jag lyckades sticka mig på en kanyl då jag skulle ladda en spruta. Som tur var så var kanylen oanvänd men ont som tusan gjorde det endå. Sen lyckades jag köra upp huvudet i ena skåpsluckan som stod på vidgavel så det nästan snurrade stjärnor runt huvudet på mig.

Med andra ord så har det inte riktigt varit min dag i dag. Får väl hoppas att resten utav eftermiddagen och kvällen blir bättre.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0