Myspys

Så var det kväll och alla bestyr som disk, tvätt och städning samt middag avklarade. Ja minus disken som vart efter middagen men det fixar jag i morrn istället. Som spanjorerna säger manjana manjana

Nu har jag tänt en massa ljus och myst ner mig i soffan och lyssnar på ljudet från en massa pang pangande på teven. Med andra ord så spelar kim xbox men det gör inget för jag nördar ju endå vid datorn


Ska strax prova bacardi mojiton jag köpte på bolaget i dag som de har gjort reklam för på teven. Sötnosen ska förmodligen dricka lite jäger/redbull i hopp om att hans förkylning ska försvinna.

I morrn blir det norrköping med sötnosen, krille och linnea. Det ska växlas pengar, shoppa samt fikas. Med andra ord ha en riktigt trevlig dag


/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0