Norrköping

Åkte iväg till norrköping i dag för lite shopping och fika med krille och linnea. Jag passade även på att växla lite pengar på forex inför resan nästa fredag.

Gick igenom en hel del affärer men jackan jag var ute efter på hm hade tyvärr inte kommit in :( så istället fick det förlja med en behå hem därifrån samt ett nattlinne.

Hittade en skit snygg t-shirt inne på jack and jones som kim provade och den fick följa med hem samt en gubbkeps inne på carlings. Själv lyckades jag handla på mig lite underkläder, en topp, 2 par skärp och naturligtvis ett par högklackade skor i diverse butiker.

Så vid det här laget så har jag väl nu en sisodär 27 par skor men jag ska faktisk ta mig i kragen snart och renas bort lite skor från min sammling.

Middagen skall strax fixas, det blir lövbiff, klyftpotatis och bea sås mumms
Sen vid 19 tiden ska vi möta upp krille och linnea utanför videobutiken, ska kolla på film och ta det lungt ikväll. Blir till att moffa chips och sallsa till filmerna ikväll

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0