Onsdag

Allt flöt på som vanligt på jobbet dock så var jag grymt trött och hade ont i ryggen men det fick funka endå. Vi jobbade extra snabbt på eftermiddagen så vi var klara runt kvart över 4 så halv 5 åkte jag hem mot stan.

Snyggingen fixade middagåt oss när jag kom hem, vart chicken nugget och pommes. Jag masade mig in i duschen sen efter många om och men, vart så trött efter maten. Det vart en lång och varm dusch och nu har jag parkerat mig i soffan igen.

Funderar på att göra en kopp té och mysa ner mig med snyggingen och se ifall det finns något bra på teven att glo på. I morrn jobbas det bara halvdag och sen blir det en fika på stan med victor.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0