Rent och fint

Var nere en sväng på åhlens och inhandlade 2 förvaringsaskar till badrummet och sen svängde jag föri hemma. Morsan och jag drog bort till sj och fixade tågbiljetterna till sthlm så det bara är att hoppa på tåget näst nästa fredag.

Sen när jag kom hem till kims lägenhet så höll de på att flytta ut kissekatten så när hon var ute så satte jag igång att städa. Har dammat av hela lägenheten, plockat iordning saker så de ligger på sin plats. Det enda som återstår är att dammsuga och torka rent köket men det tar jag tag i om en lite stund. Först så ska snyggigen ta tag i disken efter att han har spelat klart på sitt xbox.

När allt det är avklartat så ska vi bege oss iväg och handla så vi något att äta veckan som kommer. Sen blir det till att fixa middag och kolla på någon bra film.

Vad har ni gjort/ ska göra under dagen kvällen?

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0