Road trip

I går när jag kom hem från jobbet var jag kalas trött, nästan så jag somnade vid middagsbordet. Sen frågar kim ifall vi skulle åka och hälsa på madde och chrille i E-tuna och det kunde man ju inte banga på.

Så efter maten drog vi till e-tuna och träffade de på sjukhuste, dock fick vi inte träffa charlie. Det var så roligt att träffa madde igen och hennes mage har nästan försvunnit helt. Vi lämpade av två mjukisdjur till lillkillen som vi hade inhandlat för några veckor sen, en liten kanin och en mellanstor björn.

Kom hem vid tio tiden och då vart det sängen direkt för mig, hade dock lite svårt att somna men det gick bättre sen när sötnosen kröp ner brevid mig i sängen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0