Slut

Har varit nere på stan i dag och kollat på bilarna de ställde ut vid röda ladan samt på blic parkeringen. Fanns mkt snyggt att vila ögonen på.

Efter att vi hade gått en sväng så vart det hamburgare på sväng in och när de var uppätna så åkte vi till willys och handlade. Väl hemma sen vart det duschen för min del och xboxet för honom. Vart bortbjudan på middag sen hos madde, chrille och charlie som tack för att kim och jag tar hand om deras lilla monster till katt.

De bjöd på fläskfile och pommes vilket smakades smaskens. Kollade på sista fast and the furius medans vi käkade middag och nu sitter madde och jag i soffan med charlie mendans karlarna sitter på balkongen.


Jag vill inte att det ska ta slut men samtidigt så vill jag det för jag vill kunna vara lite oansvarig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0