Torsdag

Vart en riktigt lång sovmorgon men är man sjuk så får man faktisk ligga kvar länge i sängen. Kom ialla fall upp vid halv 11, kollade datorn och sen vart det in i duschen.

Kände mig lite piggare och mkt fräschare efter duschen så då tog jag tag i och ringde alla samtal som skulle ringas. Var hemma en snabbis och pratade med mor min vad det är vi behöver med oss på resan då vi åker nästa fredag.

Åkte ner på stan för att fixa lite saker på försäkringskassan samt arbetsförmedlingen. När det var avklarat vart det hem till sötnosens lägenhet och här har jag roat mig med att diska, plocka undan lite saker och tittat på teve.

Ska strax lägga mig till rätta i soffan och fortsätta läsa ur boken jag började med för länge sen men som jag inte direkt har kommit någon vart i.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0