Weehoo

Så var det torsdag kvälloch min helg har börjat nu :) Kolla igenom taxfree katalogen hemma och hittade några intressanta parfymer som jag tänkte kolla upp på åhlens i morrn. Kim kryssade för de sakerna han skulle ha vilket inne fattade bl a snus :P

Pussade lite på zelma och lily sen innan vi drog hem till snyggingen. Zelma var som ett frimärke på sin stackars mor men hon har ett tålamod som en ängel även fast de klassas som "kamphundar" enligt vissa människor.

Sitter i soffan och slöar nu, sötnosen spelar xbox för fullt. Funderar på ifall man skulle bädda ner sig i sängen strax är mkt som skall uträttas i morrn. Ska förbi min frissa, handla på bolaget, kolla in marknaden, kim ska till sin frissa, åhlens och sniffa på parfymer.

När allt det är avklarat så ska det ätas lunch, fixa till sig och sen jävlar bär det ut till sköldinge på 50 års fest. Får hoppas på att födelsedagsbarnet orkar hålla sig vaken längre än till 22 snåret och att min mor håller sig i skinnet och inte gör illa sig.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0