Working hard

Eller det kan jag väl inte direkt påstå att vi göra. Vi har mest bara en massa undersökningar i dag och det är inte så jobbigt. Vi tar lite bilder, kollar igenom munnen så allt ser bra ut, fyller i lite papper på datorn och sen är det klart.

Ska igentligen ha friskvård nu, vara ute och gå promenad men min hals har börjat krångla igen. Så i dag när det är så pissigt väder ute så hoppar jag faktisk över det och plockar och fyller på med saker på rummen. Dock fanns det inte så jätte mkt att fixa så då passade jag på att sätta mig här och skriva ner några rader.

Usch vrålhungrig börjar jag oxå att bli, blir nog till att värma på matlådan snart. Men innan dess ska jag spana runt lite på lite resor.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0