Firat födelsedag

I går efter jobbet vart det hem och äta middag sen kom mina föräldrar över och firade kim. han fick presentkort på svenssonsfota samt en orkide.

I dag var jag snäll och körde hjärtat till jobbet då hans bil inte ville starta, sen vart det hem och sova en liten stund. Vid halv 9 satt jag hos frissan och fixade håret, vart lite mörkare samt att hon klippte lugg på mig. Vart jätte nöjd, passade även på att färga ögobrynen.

Sen vart det ner på stan med mamma, shoppade lite på hm samt inhandlade ett par termobyxor på team sportia. Bästa köpt ever, kommer inte frysa denna vinter. Mamma var så snäll och köpte ett underställ till mig samt en pajform. Sen vart det hem till mamma och pappa för lite lunch samt att ta med sig lite julpynt hem.

Vart ner till banken kl 13 för möte, fixade lite med mina fonder samt sparanden. Sen vart det hem och diska, städa samt garnera smörgåstårat. Hämtade hjärtat på jobbet efter att han hade slutat.

Nu i kväll kom hans föräldrar samt bröder över på födelsedagsfika, han fick ett schakspel samt pengar i pressent. Efter fikat så fick de provspela lite kinect och gud vad vi skrattade allesammans.

I morrn åker vi bort och kommer hem på lördagkväll, ska bli skönt att komma iväg lite.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0