Glansiga ögon

Ögonen är glansiga och börjar känna av huvudvärken som beror på att jag suttit framför datorn/teven i några timmar. Inte det smartaste att sitta i flera timmar utan glajjorna ppå näsan så nu får man sota för det.

Ska strax bädda ner mig i sängen med min älskling för i morrn är det en ny dag eller rättare sagt det är redan en ny dag för kl är ju över midnatt. I dag vankas det julmiddag hemma hos mina föräldrar sen blir det lite festligheter hemma hos victor.

Men nu som sagt så blir det sängen. Hoppas ni alla har haft en trevlig jul för det har jag haft.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Du måste berätta sen om kvällen :) Puss

2010-12-25 @ 12:16:30
Postat av: Maddiie

Ajaj kapten :P kanske kan ta en söndags fika o skvallra lite :D

2010-12-25 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0