Redan onsdag, vart har veckan tagit vägen

Oj vad denna vecka har gått fort, det är redan onsdagkväll vilket innebär att att det bara är 1½ jobbdag kvar tills jag tar helg. Inget speciellt har hänt under de här dagarna, det flyter på som vanligt med jobb under dagarna och mys/tevetittande på kvällarna.

Hjärtat står i duschen och själv slö tittar jag på morden i midsommer men känner att det snart blir sängen för min del då ögonlocken börjar bli tunga. Hoppas verkligen på att kunna få sova riktigt ordentligt i nattt, för under de senaste 2 veckorna har jag sovit som skit. Vaknar 1 - 1½ timme innan klockan ringer och kan inte somna om hur trött jag än är. Ingen höjdare då man vill vara pigg och allärt på jobbet.

I morrn kväll kommer madde och charlie över på fika vilket ska bli skoj. Vart ett tag sen vi sågs även fast vi bor port i port. Fast vi ska ju ses på lördag också för då ska nämligen hjärtat, jag, madde, chrille, malin och dansken discobowla samt äta mat där nere. Skall bli riktigt kul för jag har nämligen aldrig discobowlat förut.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0