Cash

Kurs i e-tuna i dag igen men tågen gick som de skulle så det var skönt. Dagen gick riktigt fort, vart lite shopping på lunchen i dag igen. I går så köpte jag ett par nya jeans o strumpor, i dag vart det lite smink och hårspännen.

Fick in lönen i dag så nu har jag betalat räkningar bara för att det är så himmla kul eller inte. Men vart rätt så mkt pengar kvar så förde över det mesta på ena sparkontot så allt inte ryker på shopping och onödiga saker.

Tog ett varmt bad förut, la en kylande ansiktsmaks och efter det så målade jag tånaglarna. Vart franskmanikyr för ovanlighetens skull, lägger ut en bild i morrn på hur resultatet vart. För att varva ner och lyxa till det lite extra så tog jag ett glas rom o cola.

Imorrn är det vanlig jobbdag vilket ska bli skönt, jobbar dock bara fram till lunch. Sen blir det hem till stan och käka lunch med natha :)

Men nu blir det snart sängen för min del. Sov så gott allesammans för det kommer jag göra.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0