Fixitrix

Ska snart lyfta på min röv ur soffan och förflytta mig till badrummet för att fixa till mig lite. Ska ner en sväng på krogen och kolla läget med franken. Se om det är något roligt folk ute som man känner, man kan ju alltid hoppas.

Men innan dess så ska jag banne mig ta och sätta kamerabatteriet på laddning för i morrn kväll vankas det taco/spelkväll hemma hos Blomgre/Persson. Så självklart så måste ju kameran med så man kan dokumentera när jag gör bort mig på gitarr hero. Får ju inte glömma att ta kort när grabbarna grus stylar med sitt gitarr spelande som de nördar de är.  

Nä batteri och sminkning var det. Hoppas ni alla får/har en trevlig fredagskväll :)

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0