Fredag fredag fredag

I dag var jag tillbaks på jobbet efter att ha varit på kurs i 3 dagar och det var så skönt så. Allt flöt på kanon bra idag, var inne och jobbade hos victoria. Nästan alla patienter vi skulle ha innan lunch kom och alla var på bra humör vilket gör en annan på bra humör oxå.

Slutade vid lunch tid och åkte in till stan, på vägen in så började det spöregna. Skit kul, allt regn och det milda vädret gjordet att det var gigantiska vattenpölar på vissa ställen på vägen in till stan.

Väl inne i stan och fixat p-plats så mötte jag upp natha vid bibblan och sen gick vi till hot basilikan för att käka lunch. Sen efter lunchen så begav jag mig hem och somnade i soffan i 2 timmar, skönt som tusan var det.

Vart kalkon och potatisgratäng med mögelost i  till middag vilket smakade kalas gott. Nu sitter jag i soffan o smuttar på ett glas rom och cola samt tittar på morden i midsommer och surfar på nätet.

Blir en sväng ut senare ikväll vid elva tiden för att kola läget på lilla krogen med franken och se ifall det är några kändisar ute.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0