Klass 1

Var värsta snö ovädret när jag åkte till jobbet i morse och det var lika dannt när jag åkte hem vid lunchtid. Tydligen så har de utfärdat en klass 1 varning i hela sverige och det förstår jag för det var inte det lättaste att köra i detta väder.

Jobbet flöt på bra som vanligt sen när jag slutade vart det in till stan och möte på banken. Chekade av hur det går med mina fonder och sen öppnade vi ett pension sparaden kont. Tänkte att det är väl dags att bli lite vuxen.

Efter det vart det pizza med natha och sen en sväng på stan, shoppade ett nytt smycke till näsan. Sen vart det hemgång i snöblåste. Dog en lite stund i soffan innan det var dags för att laga middag.

Efter middagen gick jag till sultans och fikade med madde, vi lyckades prata bort lite mer än två timmar. Vi har alltid lika kul när vi ses så tiden bara flyger förbi.

Nu ska jag glo på revolver som går på teve sen blir det sängen för lite skön sömn och hoppas på att det har slutat snöa tills i morrn.

//M

                                
                                         Ja så här såg det ut när jag åkte hem vid lunchtid i dag.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0