Kortis tur

Vart en kortis tur nere på krogen då det inte var så mkt folk man kände ute. Träffade dock 3-4 pers som man kände. Fick höra lite skvaller som kanske inte direkt för mig i smaken men men.

Var rätt så fullt inne på lilla och det flesta var väl inte äldre än 20 men så är dey ju sportlov nu oxå smat löning/studiebidrag.

Nu sitter jag hemma i soffan och ska snart förflytta mig till sängen för att få lite skönhets sömn. I morrn kväll ska spenderas med underbara vänner och så ska det kanske röras runt lite i soppan.

http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=111612

//M


Ditt ord
Postat av: Anonym

Svar: jo Jag har läst ut första nu. Ska strax börja på andra, har bara en liten datapaus ;)

Den tredje filmen har biopremiär den 30 juni i sverige :D Kanske kan gå tillsammans?

2010-02-27 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0