Norrköping

I går så bar det då av till norrköping efter jobbet. Kom till stan vid 1 tiden och då vart det in på max så natha och jag skulle få lite lunch i oss. Sen efter att ha fått mat i magen så gick vi bort till rogers studio och fixade och trixade lite med storleken jag skulle ha på tatueringen.

Victor kom ner till studion och gjorde mig sällskap medans natha drog iväg på shoppingäventyr. Drygt 1 timme senare så hade jag lite mer bläck på kroppen och jag vart grymt nöjd. Bild kommer upp senare i dag på tatueringen.

Drog en repa på stan och lyckades komma där ifrån med ett par nya stövlar, leggings och en ny topp och hela kalaset gick på dryga 500 kr. Sen sa vi hejdå till victor och åkte hem till kattne igen.

På kvällen gick jag över till tobbe med natha där det var lite förfest sen vart det ner och gå runt bland krogarna tills vi slog oss ner inne på picasso och stannade resten utav kvällen.

Men fan vad kallt det var på vägen hem i natt men det var det banne mig värt för jag hade en skit trevlig kväll med mina vänner

I dag är jag snorig och känner av halsen lite, jag har banne mig inte tid med att bli sjuk nu. Så jag ska kurera mig med halstabletter och mkt te.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0