Party like a rockstar

Haha så illa var det inte i helgen. I fredags stack jag ut huvudet en stund och kollade läget men var hemma lite innan tolvtiden. Var inte mkt folk ute och jag var trött och seg efter jobbveckan.

I går vart det shopping på dagen, köpte en ny vinterjcka då min gammla gav upp i går. Hittade en ny på team sportia för 650 kr vilket är kalas bra då den innan rean hade kostat 1300.

På kvällen vart det hem till sandrah och emil för muckfest, vart lite vindrickande för min del. Sen vid elva tiden vart det ner på krogen och mingla lite. Vart pizza  sen efter korgen och efterfest med alkohol och os :P

Sov länge i dag och det var skönt dock var det grymt ljust ute när jag slog upp ögonen men ingen baksmälla för min del vilket är skönt.

I dag är det alla hjärtans dag och jag tänke bara ligga i soffan och slappa. Blir till att moffa i sig lite chips och dipp oxå.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0