Enformigt

I dag på jobbet så hade vi mest bara rotfyllnigar samt rotbehandlingar, det blir lite enformigt efter ett tag. Tack och lov så var det en lagning så vi fick något annat att göra.

Vart gulachsoppa (stavning?) till middag och det slank ner för jag var hungrig som en varg. Har blivit soffhäng resten utav kvällen och nu glor jag på CSI miami.

I morrn är jag ledig så jag ska luncha med kierstin på american pizza sen ska jag och min mor åka och kolla på en soda strimer (stavning?). Funderar på ifall jag ska åka upp till skolan och jaga rätt på min matte lärare så jag kan planera in när jag ska göra mitt nationella prov i matte.



Har kommit fram till att känslor är bara skit, det skulle vara så mkt lättare om man kunde vara känslolös. Det känns som det skulle underlätta lite ibland ifall man var det.



//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0