Filmkväll

Hade tråkigt förut och inget bra på teven var det så jag rotade fram några bra dvd film. Så jag tände några ljus i sovrummet och bäddade ner mig i sängen med datorn och tittade på film. Det vart transporter och sen pakten, många snygga karlar i båda filmerna

Ska snart bädda ner mig i sängen och försöka sova för i morrn ringer larmet kl 6. Ska blir skönt att få komma igång och jobba igen.

Hoppas min mattelärare mailar mig i morrn så jag får reda på hur det nationella provet i matte gick. Jag hoppas jag får godkännt på det men det lutar nog mer emot att blir till att göra om det.

Nä borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. God natt på er alla!

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0