Full fart

Åkte upp till skolan i dag och härjade lite på min lärare. Höll nästan på att tappa mitt tålamod men det gjorde jag inte. Efter många om och men så kom vi fram till ett datum då jag ska gör mitt nationella prov i matte B.

Körde ner min mor till frissan och sen skulle jag hämta ut pengar åt henne och jag skojar inte när jag säger att kön till bankomaten var 3 meter lång. Så jag åkte till bankomaten i nävertorp men den bankomaten var död så det var bara att åka tillbaks o ställa sig i den underbara kön. Fick ialla fall ut pengar sen som jag lämnade till min mor.

Sen skulle jag fika men mitt fika sällskap stallde in men natha hon var så snäll så hon stallde upp och fikade med mig på sultans. Tack gumman <3 Sen åkte vi till överskottsmarknade där hon köpte en spegel och sen vart det en tur på bolaget innan jag körde hem henne.

Hämtade morsan sen hos frissan och så åkte vi till onoff och köpte en sodastremer (stavning?) för att sen åka tlll willys och storhandla. Hämtade ut mitt påslakanset som hade kommit från hm i dag också så nu har jag bäddat sängen med det. Vart riktigt snyggt.

Ska strax fixa till mig lite för att sen gå bort till natha innan vi drar vidare på lite fest men goa vänner. Hoppas ni alla får en bra fredagskväll. 


                                                            
//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0