Fullt up hela dagen

Jobbade idag 7,30 till 12,15 var av vi hade klinikmöte mellan 10 - 12. Kom iväg lite tidigare från jobbet då jag redan hade dukat fram och fixat allt tills nästa patient efter lunch.

Ringde min kusin när jag var på väg in till stan och bestämde vart jag skulle möta upp henne. Vart en fika på hembagarens med henne och en gammal klasskompis till henne. Passade även på att ringa min tatuerare så den 19/2 så är det dags för tatuering nummer 8.

Efter fikat hämtade jag upp natha och så åkte vi till djurmagasinet för hon skulle ha lite saker till sina katter, vart en tur in på willys oxå. På vägen hem så gjorde jag ett stopp hos min frissa och beställde tid hos henne så i slutet utav nästa måndag så sak jag fixa håret.

Väl hemma kollade jag mailen och såg att mitt paket från lindex hade kommit så det var bara att bege sig ner till stan igen och hämta ut det. När jag kom hem sen så vart det tacos till middag vilket inte satt helt fel.

Just nu är det soffhäng som gäller, tror jag ska plugga in mp3 och lyssna på lite musik. Snackat lite skit med madde på msn förut och passade på att bokat in en kvällsfika med damen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0