Huvudvärk delux

I går så var det då 60 års fest här hemma för min far. Vi vart inget stort gäng som firade honom utan det var de närmaste men det räckte kan jag säga.

Efter ex antal glas vin samt öl så var ljudnivån på topp här, då var vi endå bara 7 pers. Men det gör ju inte saken bättre att visa utav de inte har samma hörsel som de hade när de var i 20 års åldern samt att någon får den briljanta idén att de ska lyssna på musik sammtidigt.

Ett par öronproppar hade ju då inte suttit helt fel för jag som fortfarande har bra hörsel hade fan mig skavsår i öronen. Men kvällen var endå hel okej.

Vid kvart i 1 så körde jag hem min mosters sambo och hans syster till sköldinge och valla. Kan ju säga att det var gudomligt skönt att sitta själv i bilen hem med avstängd stero och inte höra ett enda ljud förutom ljudet från bilen.
När jag kom hem hade restrerande folk gått och en skön tysnad hade laggt sig över bievägen. Dock så gick jag och la mig men en grym huvudvärk som uppkommit på grund av den höga ljudnivån.

I dag är den söndag och jag tänker inte göra många knop. Huvudvärken sitter fortfarande i men den börja sakta försvinna. När den har försvunnit helt ska jag ögna igenom lite läroböcker för i morrn så drar mitt vik i gång på folktandvården i flen som tsk.

Får ju inte glömma att sötnosen lily kommer vid halv 4 tiden och livar upp stämningen här hemma. Får se ifall jag uppdaterna bloggen något mer i dag annars så får ni ha en trevlig dag/kväll.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0