Sovmorgon

I går åkte jag ut till min kusin i sköldinge och tittade på film. Det vart new moon och jennifers body, bäst var dock new moon. Sen bar det av hem vid halv 1 tiden och när jag kom hem så värmed jag på lite pizza som vart kvar sen middagen. Var så himmla hungrig, efter att ha tryck i sig lite mat så vart det sängen.

Vart en lång sovmorgon i dag då jag inte klev upp ur sängen förens kvart i tolv. Vart lite tevetittande och sen fixade jag till en sallad till brunch.

Nu har jag precis lagt ifrån mig en massa matte papper då jag håller på att plugga till ett nationellt prov jag ska göra i morrn. Känner redan nu att det nog inte kommer att gå så bra men det är bara att göra sitt bästa och i värsta fall så får man göra om det.

Ska strax sätta in bakpotatisarna i ungen då de tar 1 timma att bli klara och under tiden så blir det att glo på smallville.

Bara 5 dagar kvar, jag längtar.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0