20100714

I går var det rätt så svalt på jobbet, åtminstonde på förmiddagen sen slog värmen till igen. Jag säger bara tack gode gud för att vi har en massa bords fläktar på jobbet.

Jobbade med anna i går och det gick jätte bra, vi lyckades väl avverka ca 13 patienter i går. Vissa var speciellare än andra men det är sånt som gör att vårat arbete aldrig blir tråkigt.

När jag kom hem sen så vart det wokat till middagen sen åkte jag och sötnosen upp till elgiganten då han skulle köpa en ny laddare till sin telefon. Vi kollade även upp priser på en viss vara som jag inte tänker nämna då det eventuellt kommer att bli en födelsedagspresent.

När vi kom hem sen så vart det till att slöa och kolla på film. Drack lite te så jag skulle lyckas hålla mig vaken genom hela filmen, jag blir så himmla trött och seg i värmen. När filmen var slut så vart det sängen och några timmars väl behövlig sömn.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0