26-27/7

Har inte gjort så mkt under de här två dagarna förutom att jobba. Fick ett ryck i går och städade vid datorn, inne på toan och sen mitt rum. Så nu är det rent och fint och kommer för hoppningsvis vara det ett tag framöver. Mitt rum lär ju ialla fall vara rent då jag inte spenderar så mkt tid där inne längre. Betalade räkningar i går oxå, ingen höjdare men sånt man får leva med.

Nu så är de snart eftermiddags fika på jobbet och sen är det bara 2 patienter kvar innan det är hemgång. Funderar på ifall jag ska ta ett ryck och städa sötnosens lägenhet ikväll då lär jag somna som en stock i natt. Annars så hade jag tänkt att bänka mig framför morden i midsommer ikväll på teve och se ifall jag kan komma på vem som är mördaren innan poliserna gör det.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0