Första dagen

Så var första dagen gjort på jobbet efter semestern och det gick kalas bra. Det var en aningen varmt i våra lokaler med tack var lite bords fläktar i koridoren och på rummen så gick det att härda ut.

På lunchen gick vi ner till sjön och la oss i skuggan under ett träd och bara njöt. Det var nästan så man kunde ha somnat för efter en liten stund så började det blåsa härligt svala vindar.

Efter att jag hade kommit hem och käka mat så gick jag bort till sötnosens lägenhet och diskade lite. Ingen utav oss orkade diska igår efter att vi hade lagat middag. Var lite rastlös så jag tänkte att jag kunde lika bra diska istället för att sötnosen skulle göra det när han kommer hem sent i kväll.

Annars så händer det inte så mkt, väntar på att kl ska bli 20 för då börjar de nya avsnitten utav morden i midsommare. Åh är stel i halva kroppen, det är inte bra med friskvård haha.. ;P

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0