Hungrig

Åh jag är så hungrig så jag skulle nästan kunna äta en hel ko! Som tur är så har vi frukost fika om 10 min :) Sen så drar vårat akutpass i gång och det är full smockat, så tiden kommer flyga fram till lunch. I dag så har vi samanlagt bara 13 patienter vilket är skönt.

Ska försöka inna svänga förbi bolaget sen ikväll och slås med alla andra för jag känner att jag orkar inte traska ner dit i morrn. Hade nämligen tänkt ta en lång sovmorgon i morrn så jag jag är riktigt laddad när vi ska åka ut till min kusin och riva hennes kök sen.

I går så kollade vi på film på kvällen och ja det var en rätt så värdelös film så en rekomendation kolla inte på frosen kiss. Vart sängen för min del redan klcokan 22 då mina ögonlock vägde bly, men inte fan var jag piggare i morse även fast jag gick och la mig tidigt.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0