Jag är så...

Jag är så seg så det knappt finns ord för det. Det enda jag längtar efter är att få komma hem och sova. det är tur att jag är i sterilen i dag för då kan man faktisk dra fötterna efter sig lite. Men på ett sätt hade det varit skönare att ha haft patienter för då skulle dagen gå fortare.

Tänkte för en stund sen att när helgen kommer då ska jag fan mig bara sova och göra nada men jag kom genast på att det kommer ju inte hända. Ska ut till sköldinge på lördag och riva kök, dricka samt grilla men det ska bli skoj :D Kom även på att de närmaste helgerna framöver är fullbokade med saker jag ska göra men det ska bli kul.Sova får man helt enkelt ta och göra någon annan gång :P


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0