Riva kök

I fredags vart det en tur bort till harrys för mig och kim. Vi hade sällskap utav natha, becca, kristoffer och felicia. Där borta så träffade vi på tt och sen daniel och danne. Hade en mkt trevlig och intressant kväll där ute på uteserveringen. Vid tolvtiden gav kim och jag upp och drog hem då vi skulle ut till sköldinge dagen efter för att riva kök.

Lördagen vart det lång sovmorgon sen lunch på american pizza innan vi åkte ut till min kusin i sköldinge. När vi kom ut så börja karlarna att riva köket och vi tjejer drack lite alkohol och grillade kött. Vart ett avbrott för kött och lite mer alkohol intag och sen när hela köket var rivet så vart det ännu mer alkohol till folket.

Vissa personer däckade efter ett tag, en somnade i soffan och den andra på toaletten. Med andra ord en rikigt lyckade kväll :P Var tillbaks i stan vi ett tiden och somade som en stock när huvudet träffade kudden i sängen.

I dag vart det frukost/lunch på sultans med madde o chrille, snackade skit i ca 2 timmar. Var en tur ut till kims gammla hus för att kolla hans brevlåda sen bar det av hem för middag hemma hos mig.

Åkte till akuten sen för att kim har haft ont i axeln i ca 3 veckors tid och tänkte att nu är det nog bäst att kolla upp det. Tror ni att han fick komma in, nix det var ju inte ett trauma. Fick ett jour nummer att ringa för att boka en tid med en distriksläkare men det var ett nje där oxå så stackarn fick ingen hjälp alls.

Var är det för jävla fel på vårat samhälle, man säkert inte läkar vård för inte lixom. Men han ska ringa upp till nyponet i morrn så jag håller tummarna för att han får en tid hos de.

I kväll blir det bara till att ta det lugnt och titta på lite filmer.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0