Vilken natt

Gick och la mig vid tio och runt elva tiden så började jag somna in ordentligt. Men lagom då så får jag ett mess på mobilen och naturligtvis har jag inte stängt av ljudet för i min vildaste fantasi så trodde jag inte att någon skulle höra av sig så sent till mig.

Men ialla fall jag stängde av ljudet på mobilen och försökte lägga mig till rätta i sängen för att sova. Det gick ju allt annat än bra. Låg och vred och vända på mig ett bra tag och humöret var inte på topp. Sötnosen var så snäll och drog med fingrarna längs över ryggen på mig så att jag skulle slappna av och somna om.

Det hjälpte lite men tyvärr så lyckades jag aldrig somna om så där bra som jag höll på att göra innan mobilen började låta. Men jag uppskattar verkligen min sötnos försök han är även så go så han brukar ge mig fotmasage och jag behöver inte änns be om det. Nu kommer väl hans ego skjuta i höjden men han är fan mig bäst min snygging!

                              
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0