Filmkväll och norrköping

I går att jag kommit hem från jobbet så kom kim och hätade upp mig. V i åkte iväg och köpte dricka och glass innan vi åke hem till honom för att titta på film. Vi kollade på fyra filmer och jag lyckades hålla mig vaken genom alla filmer och det är riktigt bra för att vara mig :P Kom inte i säng förens vid 2 tiden och så vaknar man nästan klar vaken kvart över 5. Seriöst vad är det för jävla fel på än men jag lyckades somna om och klev inte ur sängen förens lite innan 10 tiden.

Åkte in till stan och bytte bil och sen vart det ner till arbetsförmedlingen och sen till polisen då jag skulle häma ut mitt pass. När allt det var avklarat så bar det av till norrköping för lite shopping.

Det vart ett varv i varje galleria och jag lyckade väl komma upp i en sisodär 5 påsar och kim kom bara upp i 1 påse, dålig stil :P Sen när vi kom hem till kattne igen så vart det bolaget och sen hem för lite mat. Km drog hem för en studn sen och jag la mig i ett bad och somnade naturligvis men nu är jag färdig fixat och sen följa med natha bort till becca sen en lite stund.

Det blir dock inte till att vara uta allt för sen i kväll då det är mkt som ska hinnas med i morrn innan det bär av ut till skogen i gen för grillning med vänner.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0