Fördriva tiden

Tiden har rullat på bra på jobbet i dag, kan bero på att vi har haft en massa undersöknigar som gör så att man nästan glömmer bort tiden. Nu är kl snart kvart i fyra och jag ska fördriav den sista tiden fram till kl fem med att städa vårat rum här på kliniken.

Min tandläkaren är nämligen på politiker avslutning för denna sommaren så det är därför jag kan glida runt lite så här på eftermiddagen samt att sitta här och kluddra ner lite meningar.

Pratade med min mor i morse och hon får troligtvis komma hem från sjukhuste i morrn * hoppas hoppas*. Vill ha hem henne för det känns en aningen tomt i huset utan henne.

I kväll blir det thai mat till middag och som jag längtar, var dunder sugen på det redan vid frukost fikat i morse :P Men nu så är det bara några timmar kvar innan jag kan hugga in på den goda maten :)

I morrn är jag ledig och det blir inte så jätte mkt sovmorgon för min del, ska till sjukhuset vid halv 9 tiden sen blir det fika på stan med madde vid elva tiden :) Får hoppas det är fint väder i morrn så vi kan sitta ute och fika, sen när vi har skvallrat klart så blir det förmodligen ut till sköldinge och fixa bilen.

Men nu ska jag ta tag i städandet så klockan snurrar fram till hemgång.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0