Kött med kött

I går vid halv 5 tiden kom madde och chrille för att hämta upp mig då vi hem till kim ute i skogen. Det var grillning, drickande och för tidigt nationalfirande som stod på schemat.

När kom kom ut så var det bara att lassa in allt i kylen och sen vänta på att anje, andreas, matte o kalle från laxå skulle komma. När de kom sen så satte vi igång grillen och dukade bordet och sen vart det bara att hugga in på maten. Vet inte hur många kilo kött vi grillade men det var bra mkt då det räckte till natt mat och att det fortfarande fanns kvar i dag.

Sen på kvällen så flyttade vi inomhus då myggen började bli fördjävliga. Det var sing star som vi sjön i några timmar och kul som tusan hade vi. Vid 2 tiden vart det sängen men somnade inte förens vid 4 tiden då vissa personer fick tag i ficklampor och larvade sig med :P

Vaknade kl 6 i morse och ville bara dö, fattar inte varför jag ska vakna så jävla tidigt för på en helg men jag lyckades somna om. Vi steg upp vid 10-11 tiden och började röja lite i huset så kim inte skulle ha allt för mkt att städa. Sem bar det av in till stan och hem till madde o chrille för att sen traska ner till stads parken för lite lunch.

Tog en lite promenix på stan sen innan vi alla begav oss till factory i vingåker. Det vart inget shoppade för min men anje, andresa, matta och kalle shoppade loss lite. Sen när vi var klara i vingåker så sa vi hejdå till laxåborna och åkte hem till stan.

När jag kom till stan sen så åkte jag hem till sophia då jag skulle vara hundvakt åt lilla zelma då sophia skulle ta en långtur med lily. Zelma och jag låg o vilade i 45 min och resten utav tiden så busade och stojade vi.

Nä är jag hemma och har passerat duschen och snart blir det sängen för min del så jag orkar upp till jobbet i morrn.

Vill tacka alla som var med i går och grilla, det var en super trevlig kväll som vi absolut måste göra om :)

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Tack själv för en kanon helg, måste absolut göras om, och denna gång i Laxå :)

2010-06-08 @ 17:42:09
Postat av: Anonym

Absolut jag funderar på ifall vi ska ta andra helgen i juli för mig gör det inget ifall jag missar power meet som är då..tror det blir roligare att va i laxå istället :D

2010-06-08 @ 20:20:21
Postat av: Andreas

Skitbra! då bokar vi den helgen! :)

2010-06-09 @ 14:58:01
Postat av: Maddiie

Haha ja vi får väl kolla med de andra ifall det passar för de oxå :)

2010-06-10 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0