Midsommar

Fredagen kom kim över och käkade middag hemma hos oss. När det var klart så begav vi oss hem till becca för att festa. Var otroligt varmt i hennes lägenhet så vi förflyttade oss ner till sjukhusparken där vi satt ett gäng och snackade skit och drack lite. Vid nio tiden så vart vi hungriga så vi köpte med oss mat från rodhos som vi käkade i parken innan vi gick upp till beccaas lägenhet och fortsatte att festa.

Lördagen vart det mest till att slöa på dagen sen på kvällen gick vi hem till madde och chrille och tittade på film. Det vart resident evil 2 och wolvering, när vi kollat klart på de vart det en runda ner på stan och kolla läget.

Söndag vart en till slappar dag, kim åkte iväg och firade sin brors flickvän som fyllde år. jag var hundvakt åt zelma det lilla busfröt medans sophia tog en långpromenad till djulö med lily. Kim kom förbi sen och gjorde mig och zelma sällskap, vart lite bus ute på gräsmattan med busfröt.


I dag är det måndag och jag har semester, sönt som tusan :) Kom upp i skaplig tid och åkte till nyponet och listade mig där. Sen följde jag med min mor när hon skulle till frissan sen åkte vi till willys och handlade alla ingredienser jag behöver för att kunna baka.

Väl hemma så ringde jag on off för att kolla vart min jävla bilstereo hade tagit vägen, han som svarade i telefonen skulle kolla upp det och återkomma med svar. Annars så har jag bakat negerbollar och sen hunnit med att ligga ute på gräsmattan och steka lite.

Ska ner på stan en vända sen med kim när han har slutat jobbet och sen ikväll ska jag se om jag orka lägga upp lite bilder här på bloggen från bl a midsommar.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0