Sovmorgon

I går var det måndag och en ny arbetsveckan, dagen bara flög fram tills det var dags att åka hem. Vart hemmagjort pizza till middag och besked om att min mors operation lär dröja då de på operation redan har gjort sitt sommarchema.

Fick kvällsbesök och vi satt o kollade runt på olika sider med roliga onödiga saker man kunde köpa. Vissa saker var as grymma så man nästan vart sugen på att köpa de medans andra var totalt ointressanta.

I dag startade jag dagen med sovmorgon vilket inte är helt fel. Började kl 9 med möte på safien då de skulle informera oss om vad som komer hända när folktandvården blir ett bolag. När mötet var klart bar det av till jobbet före lunch och sen var det dags för att behandla lite patienter.

Vi drog ut tänder på två personer, kontrolerade att en protes satt bra samt hade en akut pasient. Med andra ord en riktig glidar dag på jobbet. Sista patienten uteblev så tandläkaren jag jobbade med i dag var så snäll och tog bort tandsten i underkäken på mig.


Middagen är avklarad och jag har passerat duschen så nu blir det lite teve tittande innan det är sängdags.

/M

Ditt ord
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 19:08:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0