Stenar

Pratade med min mor för en stund sen och hon mådde riktigt bra efter operationen. Hon vet inte exakt när hon får komme hem men hon skulle ringa i morrn när hon vet, dessutom så får hon ta med sig stenarna hem. Det ska blir väldigt intressant att se hur de ser ut.

Var duktig och städade samt tättade lite tvätt när jag kom hem från jobbet och nu ligger jag i soffan helt utslagen. Jag ska dock hålla mig vaken i några timmar till då det snart är morden i midsommer på teve och sen så kommer ju mitt underbara sällskap hit så då blir det mys :)

I morrn är sista arbetsdagen för veckan vilket känns helt underbart och sen är det bara 1 veckan kvar innan det är semester för min del.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0