Svårt

Vart en tur på stan efter att kim hade slutat jobba. Försökte hitta något jag önskar mig i födelsedags present som jag kunde tipsa kim om men det var jävligt svårt. Det känns som att jag redan har allt och jag har ingen lust att önska mig något onödigt tjaffs som jag inte kommer ha användning för.

Efter rundan på stan så drog vi hem och käkade middag hos mig och sen vart det lite mys i soffan innan kim åkte hem till sig. Han skulle vara så duktig och börja packa ner alla saker i kartonger då han flyttar in i nya lägenheten till helgen.

Själv har jag slöat i soffan och sen fick jag ett ryck och städate iordning mitt sovrum som såg ut osm en mindre tornado hade dragit fram :P Nu blir det lite soffhäng och njuta utav en iskall brezer innan det är dags för sängen. Åh btw jag fick hem den här snygga korsetten i dag och jag kan ju säga att den uppskattades.
                                                           

                                                                   

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0