Woho

I går var det jobb som vanligt och sen på kvällen vart det mys framför teven med sötnosen :) Fick ett grymt shoppingsug i går oxå så det börja klia i fingrarna på mig men jag lyckades behärska mig själv.

I dag så är det äntligen torsdag och sista arbetsdagen för denna veckan och ännu bättre är att min semetser börjar sen när det här arbetsdagen är avklarad :D

I morrn så är det midsommar och först blir det middag hemma, min farmor ska komma över och fira med oss. När det är avklarat så ska jag och kim röra oss bort till becca för att fortsätta kvällen med att festa :D

Men nu ska jag strax återgå till arbetet så den här dagen kan rulla mot sitt slut.



Du gör mig lycklig :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0