Onsdag

I går så var det onsdga vilket innebär att halva jobbarevckan är gjort. Jag var lika trött i går som jag har varit resten utav veckan. Dock så piggande jag till lite på eftermidagen viket var skönt.

Allt flöt på i bra fart på jobbet, var i sterilen på eftermiddagen och fixade disken. Kan ju säga att det var ett redigt diskbärg då det hade blivit många rensningar utav tänder under dagen.

Efter jobbet så åkte jag o hämtade upp franken för att sen dra ner till badhuste. Vart till att simma lite längder innan det var dags för bubbelpoolen och sen vart det bastun. Var så där härligt trött i kroppen när jag kom hem sen och skulle äta middag.

Var till att glo på lite teve sen under kvällen samt snacka skit med kim på msn innan det var dags för sängen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0