Smörgåstårta

Hade sovmorgon och gick upp tjugo i nio och rivstartade dagen med att städa, slänga en massa skräp samt baka en smörgåstårta. Fick bara ett sådant sug efter smörgåstårta och morsan var inte sen på att haka på min idé så vi moffande i oss smörgåstårat till lunch.

Åkte iväg till jobbet sen där tiden rusade fram. Jag och min tandläkare hade värsta tempot så vi vart klara tidigt med alla våra patienter eller kunder som vi nummera ska säga om de.

Väl hemma sen efter jobbet så vart det att fixa mat innan det var dags att möta upp madde på sultans för en kvällsfika. Vi fikade och pratade bort lite mer än 2 timmar, jag fattar inte hur vi lyckas :P

Nu sitter jag i teve soffan och kollar på lyxfällan samt snackar skit med kim på msn. Känner att det snart är dags för sängen för min del då ögonlocken börjar bli tunga.

Lägger upp en bild på smörgåstårtan samt en bild på hur het jag var på jobbet idag.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0