Spelkväll

I går bar det av hem till madde och chrille för lite spelkväll med de och kim. Vi spelade rock band och vi kom åter igen fram till att spela trummor inte riktigt är min grej. Dock så var jag betydligt bättre på att spela bas.

Det vart lite öl för grabbarna, smirnoff för min del samt cola/fanta för maddes del och sen kaka och chips på det. Vid halv tolv tiden så la vi ner spelandet och drog ner en sväng på stan. Vi kollade läget på san marino, picasso och lilla krog.

Bestämde oss för att stanna kvar en stund inne på lilla för grabbarna ville dricka en öl. Träffade på jonas och lee där inne vilket var trevligt. Var en massa snacka om bilar, djuor och lite annat skit. Träffade även på henke, jesper och ulrik där inne som var ute och gjorde stan osäker.

Vi drog hem till madde och chrille sen vid 1 tiden, dock orkade vi inte fortsätta spela några spel så det vart till att kolla på film. Vi satt och slö tittade på pakten och när den var slut så drog jag hem och somnade som en stock.

I dag klev jag inte upp förens kl 12 men mådde riktigt bra vilket var skönt. Drog upp till willys med morsan då vi skulle storhandla, det gick relativit fort då det enda som tog tid var att stå i kön till kassan.

Sen vid 3 tiden drog jag över till chrille, madde och kim som satt och kollade på taxi (film). Vi beställde mat, det vart pizza och kebabtallrik och fortsatte att titta på film. Vart taxi 2 samt 3 sen när kl nästan var 7 så drog jag mig hem.

Vart ett bad och nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik. Blir väl snart sängen för min del då det är en ny arbetsveckan i morrn.

Vill bara tacka mina underbara vänner för en trevliga lördagkväll samt söndag, ni är guld värda ♥

//M


Ditt ord
Postat av: Madde

Tack desamma gumman :) Har kanonkul när vi alla ses som vi gör.. Vänta bara tills på lördag :) En heldag med oss;) hehe

2010-03-29 @ 22:50:34
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Åh herregud jag kommer att bli knäckt eller inte :P Nä men det kommer bli kalas kul som alltid =)

2010-03-30 @ 06:31:12
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0