Tyst ett tag

Ja har inte orkat eller hunnit skriva här på ett tag men det har inte hänt så jätte mkt. Var ledig i fredags så det vart först fika på förmiddagen hemma hos sophia och lily. Efter det vart det en sväng ner på stan med natha, vart lunch och lite shopping.

På kvällen var det förfest hemma hos tobbe och sen vart det lilla krog. Sandra var på besök här i stan och det var jätte roligt att träffa den bruden igen, var typ 1½ år sen vi sågs sist. Det vart mkt dansande och drickande på lilla krogen men kul som tusan hade vi.

Lördag vart lugn då jag kände av att min hals började krångla igen. Och vart det upp och storhandla med min mor och sen vart det hem och vila.

Vart en tur till kolsva oxå då min mosters sambo skulle kolla på en bil och om han skulle köpa den så behövde han någon som kunde köra hem den andra bilen. Klart man ställer upp för jag hade ju endå ingen bättre för mig.
Det var en volv v70 (tror det var den modellen) och den fick följa med hem då han var i stort behov utav en bil då han krockade med 2 rådjur i början utav veckan.

Jag har då kommit fram till att när det väl är dags för mig att köpa bil så blir det nog banne mig volvo för min del. De må dra soppa men de är banne mig säkra ifall olyckan skulle vara framme och man krockar med ex ett rådjur.

Nu blir det soffhäng och glo på teve innan det är dags att krama kudden.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0