Underbart väder

I går var jag hemma hos franken med chrisse och tittade på film. Jag lyckades trycka i mig ett helt paket ben and jerrys och jag har aldrig ätit godare glass än det. Lite surt att det kostar 50 kr men ibland så får man faktiskt ta och unna sig lite.

Vart en liten tur ner till lilla krog sen vid halv 1 och där träffade man en drös med folk. Det slutade med att jag vart fyllechaffis åt jocke. Körde hem honom vid halv 3 tiden, satt och snackade lite skit hemma hos honom innan jag åkte hem.

Vart lång sovmorgon då jag inte klev ur sängen förens kvart i elva men så kom jag ju inte i säng förens vid fyra tiden. Var jätte fint väder ute i dag så jag tog en långpromenad och bara njöt utav solen. Passade även på att använda de nya solbrillorna jag köpte igår.

Annars har det inte hänt så mkt mer i dag förutom att jag har städat lite samt laddat upp lite bilder på fejjan sen sandra var här på besök.

Nu ska jag glo på lite teve och sen blir det sängen för imorrn börjar en ny härlig arbetsvecka.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0