27/5

I går var det torsdag den 27/5 och lönen trillade in på kontot, sån gillas skarpt. Det som gillas mindre är när man ska betala räkningarna men som tur är så har jag inte så många. Dock så väntar jag på att de ska dra bilförsäkringen och den dras inte förens den 1 juni och då dras det för 2 månader *suck*

Annars så hände det inte så mkt i går, var rätt så lugnt på jobbet sista timmen då jag och min tandläkare inte hade några patienter då han skulle iväg och leka politiker. Det var lungt över huvudtaget på jobbe sista timmen så när kl var halv 5 var alla klara så vi stängde ner stället och åkte hem en sisodär 30 min tidigare vilket inte är helt fel.


I dag är det fredag och jag jobbar bara halv dag sen blir dte iväg till sköldinge för att byta bromsbelägg på bilen ifall vädret är med oss. Det blir inget byte ifall det regnar då min mosters sambo inte har något garage för tillfället. Sen när det är klart så är det fika med madde som står på schemat, vi sk skvallra och titta på folk nere på stan. När vi har gjort det så blir det hem och fixa middag och sen är det dags att göra iordning sig för sen ska jag iväg på fest.

Så med andra ord så är det full fart som gäller i dag, tur att det kommer att vara soft dag på lördag då jag är hundvakt åt grisarna.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0