Seg

I går efter middagen så vart det matkoma en stund i soffan sen kom kim över vid kvart i sex. Vi satt och snackade en massa skit, misstolkade innebörden utav vissa ord vi sa så vi nästan låg dubbelvikta utav skratt. Med andra ord så hade vi en jävligt kul kväll i går. Han drog vid halv elva tiden och då insåg jag att fan det är banne bäst att jag går o lägger mig så jag skulle vara pigg tills i dag.

Hmmm det misslyckades rätt så bra då jag låg vaken i sisodär 1½ timme innan ögonlocken började bli tunga. Men men de timmarna jag har sovit har jag sovit jävligt bra dock är det ingen höjdare att automatiskt vakna fem i fyra när klockan inte ringer förens fem över sex. Fast jag lyckades faktiskt somna om vilket jag är glad för.

Nej frukosten är avklarad, ska betala några räkningar sen blir det att dra till jobbet. Ha en bra dag allesammans.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0