Jobb, jobb och så lite städning på det

Som vanligt består dagarna utav jobb, i dag var det högt tempo på jobbet så jag for runt som en tok. Efter jobbet i dag så åkte jag och kim till willys sen vart det posten för att skicka iväg lite labb paket. Sista stoppet innan vi åkte hem var pressbyrån för att hämta ut ett packet med lampor.

Väl hemma fixade kim middagen, själv passade jag på att vika ihop tvätt, dammsuga hallen samt tvätta golven, städa toan samt ta en dusch. Var klar lagom till middagen, vilken tajming.

Resten utav kvällen har vi kollat på teve och snart är det sängen för min del. I morrn är sista arbetsdagen för denna vecka då jag har tagit semester på torsdag och fredag, skönt med kort arbetsvecka.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0