Kinect spel och en tidigt morgon promenad

I går kom våra grannar över på fika sen så vart det lite kinect spelande och de var lika frälsta över det som vi :P Passade på att ta en massa kort med systemkameran, ska lägga in bilderna inom en snar framtid så ni får se hur rolig manser ut när man spelar kinect :P

Hundarna de brydde sig inte så mkt om att vi hoppade och tjoade utan den ena hade lagt sig till rätta i sängen och den andra i soffan. Var en sista promenix vid elva tiden men hundarna innan det vart sovdags för oss alla.

Dock vaknade jag tio över fem i morse av konstiga ljud och de visade sig då att lily hade mått dåligt och spyt den stackaren :( Så det var bara till att ta bort överkastet som låg i soffan och sen gå ut en liten promenad med henne.

Efter promenade vart det till att halvsova lite till kl 8 då båda hundarna ville ut på en morgon promenad. När den var avklarade och de hade fått frukost i sig var det bara att kastain  överkastet i tvätten. Sen parkerade vi oss alla i soffan och halv slöade.

Gick hem till sophia sen med hundarna som var glada över att va hemma igen, de busade som tokar. När vi kom hem sen så slappade vi  lite i soffan, vänta på att tvätten skulle bli klar. Dock vart det inte rent så vi tänke kolla ifall det fanns några lediga tvätt tiden men det fanns det inte förens den 28/11. :O

Vart ialla falll frukost/lunch på sultans :) sen åkte vi ut till kims föräldrar för att låna deras tvättmaskin. Vart fika där ute och jag bjöd på kakor som jag hade tagit med mig ut, de uppskattades. Pratade lite om hus och bilar, alex kom förbi på en sväng kaffe också när vi var där ute.

Nu är vi hemma och jag har dammsugat hela lägenheten och hjärtat har diskat och håller nu på med middagen. Resten utav kvällen blir rätt så lugn, ska kolla på LA Ink och sen ska det spelas kinect :D

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0